Koszty i korzyści roweru miejskiego.
2016/06/15
[vc_row][vc_column][vc_column_text]W numerze 10. z 7 maja 2016 .,r pisma samorządu terytorialnego Wspólnota, ukazała się analiza Krzysztofa Buczkowskiego p.t. Koszty i korzyści roweru miejskiego. Dyrektor Generalny Wspólnoty, Pan Krzysztof Kawaliło wyraził zgodę na publikację skanów tego artykułu na naszych stronach ( za co serdecznie dziękujemy), bo w kontekście przyjęcia przez Miasto Konin Planu Zrównoważonej Mobilności Miejskiej wydaje się nam on szczególnie ważny.
Artykuł ukazuje się na naszych stronach bez żadnych skrótów i podkreśleń, żeby każdy mógł sobie wyrobić zdanie na temat roli rowerów miejskich w transporcie publicznym. Pod skanami znajdziecie link do naszego planu mobilności miejskiej i nasz krótki komentarz.
Polecamy też dwa inne artykuły Krzysztofa Buczkowskiego ze strony www.infopartner.masternet.pl
Rower miejski nie taki dobry na wszystko?
Multimodalność w praktyce miejskiej, czyli bezpieczne parkingi dla rowerów (Bike&Bus)[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”1992″ img_size=”large” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”1993″ img_size=”large” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”1994″ img_size=”large” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]Jak wynika z powyższego tekstu, są blaski i cienie rowerów miejskich. Zajrzeliśmy więc do naszego Planu Zrównoważonej Mobilności Miejskiej – przeczytać można go tutaj i z zadowoleniem stwierdziliśmy, że przyjęto w nich, postulowaną przez autora analizy, koncepcję Bike&Ride, jest więc nadzieja, że nasz transport publiczny będzie naprawdę zrównoważony, choć sporo przed nami, żeby nadrobić wieloletnie zaniedbania i zaniechania w infrastrukturze rowerowej.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]